Powered By Blogger

Saturday, October 18, 2008

A Stress Management Programme

Image Hosted by ImageShack.us


Alhamdulillah,buat pertama kalinya pihak PSP di bawah tugas exco kebajikan bakal menganjurkan Hari Interaksi Pelajar.Program yang bakal berlangsung 2 hari ini merupakan satu program yang berobjektifkan untuk membantu mahasiswa khususnya dibidang perubatan cara berkesan mengatasi stress.Program yang turut mendapat kerjasama dari PPIP dan jabatan psychiatric HUSM ini diharap sedikit sebanyak mampu mengurangkan masalah tekanan yang kian serius dikalangan warga kampus baik dari fasa1,2 mahupun 3.Diharap program yang julung2 kali diadakan ini mendapat sambutan dari seluruh ahli PSP.
Walaubagaimanapun suka utk diingatkan..dalam satu firman.."Hanya dengan mengingati Allah, Hati-hati akan menjadi tenang.." perbanyakkan zikrullah,dekatkan diri terhadapNya,teguhkan keyakinan pada pertolonganNya..sesungguhya itulah ubat kepada segala kerunsingan hati yang utama.. wallahualam..

17 Oktober 2008

1 comment:

Mike said...

If you are looking for stress management stuff, then check out this really interesting resource for stress management tips and techniques through which you can make your life happier and stress free.